Programmatic

AUTOMATYCZNY WYBÓR

Programmatic to zautomatyzowany zakup powierzchni reklamowej.

Tradycyjne podejście polegające na zakupie określonej ilości emisji reklam na podstawie zamówienia zostało zastąpione technologiami, które dokonują zakupu odsłona po odsłonie, w czasie rzeczywistym. Dzięki takiemu mechanizmowi kupujący może z nieporównywalną elastycznością decydować, które odsłony kupić a sprzedający optymalizować wykorzystanie powierzchni. Zastosowanie technologii pozwala również znacznie ograniczyć czas i zasoby niezbędne do realizacji emisji reklamy. W ofercie programmatycznej oferujemy kampanie w otwartej aukcji (Open Market) oraz naszą Ofertę Premium.

OPEN MARKET

Otwarta aukcja, dostępna na tych samych zasadach dla wszystkich kupujących. W Open Market informacja o możliwości zakupu odsłony jest wysyłana do uczestników rynku i wygrywa ten, kto oferuje najwięcej.

OFERTA PREMIUM

Preferencyjne rozwiązania aukcyjne dla naszych Partnerów oparte na zakupie automatycznym.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail