PERFORMANCE

EFEKTYWNE ROZWIĄZANIA

Mamy świadomość jak szybko zmienia się rynek reklamy internetowej. Modele efektywnościowe ze świadomym wykorzystaniem personalizacji i contentu cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Działania promocyjne w grupie Gazeta.pl przy odpowiednio dobranym contencie mają na celu wygenerować wartościowy efekt – bez przypadkowych kliknięć.

Inspirujemy naszych użytkowników, dlatego uzyskany klik jest poprzedzony pozytywnym odbiorem marki, zainteresowaniem użytkownika i wzbudzeniem jego intencji zakupowej. Nasze narzędzia nie irytują, ale wzbudzają zainteresowanie i skłaniają do świadomego, intencjonalnego kliknięcia. Eksponujemy markę w odpowiednim kontekście, dzięki czemu budujemy pozytywne skojarzenia, a w efekcie wizerunek marki i więź z odbiorcą.

Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie, poznajemy potrzeby i cele reklamodawcy, a następnie dobieramy odpowiednie rozwiązania i na bieżąco dbamy o optymalizację działań.
W ofercie efektywnościowej mamy różne narzędzia (przedstawione poniżej), które dopasowujemy w zależności od specyfiki danej kampanii.

Native Ads

Formaty reklamowe składające się z obrazka i tekstu, które wyglądem przypominają naturalne elementy serwisów. Emisja formatu odbywa się w różnych miejscach w serwisach z grupy Gazeta.pl.

Photo2Click – NOWOŚĆ

Rozwijamy się, sprawdzamy nowe możliwości i cały czas szukamy jeszcze lepszych narzędzi. Aktualnie testujemy nowe rozwiązanie - Photo2Click.

Native2Click

Linki reklamowe w artykułach Content to commerce starannie dopasowane do treści. Treść linków to jasne, bezpośrednie komunikaty zachęcające do określonej interakcji użytkownika, kierujące do odpowiedniego LP Klienta. Produkt wyświetlany w artykułach tekstowych ma na celu inspirować i wzbudzać potrzebę zakupową.

Boksy HP

To specjalny obszar na stronie głównej Gazeta.pl złożony z 10 kafli produktowych. Każdy z nich składa się ze zdjęcia, krótkiego opisu produktu i CTA.

Native Galleries

Galerie produktów, precyzyjnie i kontekstowo dobrane do treści artykułów. Zdjęcia linkują bezpośrednio do karty produktu w sklepie, przez co użytkownik łatwo może zakupić wybrany produkt. Produkt ten to połączenie intencji zakupowej wywołanej pozytywnymi treściami z możliwością jej natychmiastowej ich realizacji.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail