PERFORMANCE

EFEKTYWNE ROZWIĄZANIA

Performance marketing to dziś jeden z częściej wykorzystywanych modeli reklamy internetowej nastawiony na osiągnięcie konkretnego efektu. Rozumiemy tę potrzebę dlatego w naszej ofercie postawiliśmy silny akcent na rozwój tego obszaru biznesowego.

Korzystając z naszej oferty performance osiągniesz oczekiwany efekt w szybkim czasie. Do tego celu zaprojektowaliśmy specjalne narzędzia, które dopasowujemy i optymalizujemy pod konkretną kampanię. Wszystko po to, by zainspirować użytkownika, wzbudzać w nim intencję zakupową i zachęcić do intencjonalnego kliknięcia.
Zwiększymy ruch na Twojej stronie. Dotrzemy do wartościowego użytkownika zainteresowanego Twoim produktem. Dodatkowo szerokie portfolio serwisów tematycznych w Gazeta.pl pozwala nam na dopasowanie odpowiedniego kontekstu do twojego przekazu reklamowego i tym samym dotarcie do określonej grupy docelowej.

Native Galleries

Galerie produktów, precyzyjnie i kontekstowo dobrane do treści artykułów. Zdjęcia linkują bezpośrednio do karty produktu w sklepie, przez co użytkownik łatwo może zakupić wybrany produkt. Produkt ten to połączenie intencji zakupowej wywołanej pozytywnymi treściami z możliwością jej natychmiastowej ich realizacji.

Native2Click

Linki reklamowe w artykułach redakcyjnych. Treść linków to jasne, bezpośrednie komunikaty zachęcające do określonej interakcji użytkownika, kierujące do odpowiedniego LP Klienta. Narzędzie realizowane w dwóch wariantach - forma standardowego artykułu lub photostory z większą ilością zdjęć.

Native Ads

Formaty reklamowe składające się z połączenia grafiki i tekstu, które wyglądem przypominają naturalne elementy serwisów. Emitowane są w różnych miejscach, w ramach serwisów z grupy Gazeta.pl zarówno na desktopie jak i na mobile.

Moodboard

Format inspiracyjny nawiązujący stylistyką do trendów z Instagrama oraz Pinteresta. Składa się z kilku zdjęć produktowych linkujących bezpośrednio do produktów w sklepie Klienta i krótkich treści redakcyjnych. Narzędzie dedykowane przede wszystkim dla Klientów z branż modowych i wnętrzarskich.

Best offers

Booster kampanii efektywnościowych, który skupia uwagę na produkcie – jego wyglądzie, cechach produktu i/lub cechach kampanii. Składa się z kilku kafli zawierającymi zdjęcie produktu, krótki opis oraz przycisk call to action.

Like a blogger

Artykuł redakcyjny wzorowany na blogerskich recenzjach. Pogłębia wiedzę i dostarcza poszukiwanych przez użytkownika informacji na temat omawianego produktu.

Display perfo

Działania na spersonalizowanym pod Klienta display’u poszerzające zasięg kampanii cpc. Składa się ze zdjęć z feedem Klienta oraz przycisków call to action.

Boksy HP

Specjalny moduł na stronie głównej Gazeta.pl złożony z 10 kafli produktowych - zdjęcie z krótkim opisem oraz przyciskiem call to action. Możliwość wsparcia kampanii o boksy w obszarach: Biznes i Technologie oraz Styl Życia.

Ontime

Ontime to połączenie contetnt marketingu z działaniami e-commerce. Obejmuje on inspirujące artykuły content to commerce oraz wizerunkową obecność Partnera w postaci brandingu wsparte silną promocją na stronie głównej Gazeta.pl.

Turystyczne inspiracje

Kampania efektywnościowa z obecnością produktów Klienta w artykule redakcyjnym o charakterze poradnikowym. Produkt powstał z myślą o branży turystycznej - inspiruje, prezentuje atrakcyjne miejsca na mapie oraz lokalne atrakcje, które powinien poznać każdy odwiedzający.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail