O nas

Jakość skrojona na miarę

Jesteśmy zespołem ekspertów, który patrzą przez perspektywę potrzeb naszych Klientów. Stale się rozwijamy, aby każdego dnia móc dostarczać najlepsze rozwiązania, a efekt zaproponowanych działań był powodem do dumy. Na podstawie indywidualnej analizy potrzeb realizujemy z powodzeniem założone cele, kładąc nacisk na to, aby wykonanie było efektowne i efektywne.

 
blisko potrzeb
klientów
  • pomaga
  • optymalizuje
  • doradza
  • blisko potrzeb
    użytkownika
  • kreuje
  • angażuje
  • porusza
  • „Naszą misją jest zapewnienie reklamodawcy najlepszego, wszechstronnego i wydajnego narzędzia dostosowanego do jego potrzeb.”

    Tomasz Pudlis
    Dyrektor Handlowy Grupy Gazeta.pl

    Jak pracujemy

    Zrozumienie potrzeb naszego klienta jest dla nas kluczowe. Wierzymy, że tylko wzajemne zrozumienie jest kluczem do wypracowania najlepszych rozwiązań. Dlatego dużo czasu poświęcamy na rozmowę i spotkania z reklamodawcą, by zrozumieć jego punkt widzenia. Otwartość w działaniach i komunikacji między naszym zespołem a klientem jest dla nas bardzo ważna – nasze działania są zawsze transparentne.

    Na nasz sukces pracuje zespół doświadczonych i kompetentnych osób, ale to praca zespołowa pozwala nam być coraz lepszymi. I chociaż łatwo jest rozmawiać o wewnętrznej pracy zespołowej, to właśnie kompleksowa współpraca, którą cieszymy się z naszymi klientami, jest wyjątkowym wyróżnikiem naszych działań.

    Wsparcie jest najważniejsze

    Gdy Twój produkt będą działać dobrze, my cały czas będziemy Cię wspierać. Sprawdzimy, co można poprawić, by osiągać jeszcze lepsze wyniki dla Twojej marki. Zawsze będziemy dostępni, aby przedstawić kolejne rozwiązania. Codziennie jesteśmy gotowi na nowe wyzwania.

    Jesteśmy zaangażowani w Twoją markę

    Wiemy, że zaangażowanie jest bardzo ważne. Pracując z nami możesz być pewny, że będziemy zaangażowani w pracę na rzecz sukcesu Twojej marki. Ty i Twoja wizja jesteście dla nas najważniejsi.

    Klienci mówią
    o nas:

    • „Gazeta.pl stawia na jakość. Widzimy to w dotarciu do użytkownika z segmentu premium. Gazeta.pl to pozycja obowiązkowa w każdym dobrym mediaplanie.”

      Klient z branży FMCG
    • „Z przyjemnością tworzymy projekty specjalne w Gazeta.pl. Niewątpliwym atutem oferty jest elastyczne podejście i fachowa obsługa. Pracując na projekcie mam poczucie pełnego bezpieczeństwa.”

      Klient z branży technologicznej
    • „Po kampanii w Gazeta.pl widzimy wzrost współczynnika konwersji. Doceniam, że jest to podmiot, który wspiera transakcję i rozpoczyna sporo ścieżek.”

      Klient e-commerce

    Zespół, który będzie Cię wspierał

    Tomasz Pudlis

    Dyrektor Handlowy Grupy Gazeta.pl

     tomasz.pudlis@agora.pl

    Renata Hendel

    Dyrektor Sprzedaży Grupy Gazeta.pl

     renata.hendel@agora.pl

    Lidia Marchwińska

    Dyrektor Działu Projektów Specjalnych

     lidia.marchwinska@agora.pl

    Artur Grochowski

    Dyrektor Sprzedaży Sport.pl

     artur.grochowski@agora.pl

    Ewa Budzynowska

    Manager Sprzedaży ds. Klientów Bezpośrednich

     ewa.budzynowska@agora.pl

    Wojciech Siulkowski

    Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej

     wojciech.siulkowski@agora.pl