Chela-Ferr Pro Effect

05.02.2014
A A A
Treści natywne wkroczyły na rynek, szeroko rozpychając się łokciami i skutecznie dostarczając użytkownikom internetu trafne informacje. Reklama natywna to materiał stworzony przez kompetentnego specjalistę, rozwiązujący konkretne problemy, to zupełnie nowe podejście do contentu i marketingu.

Idea

Wraz z firmą Olimp Laboratories przeprowadziliśmy projekt budujący świadomość produktu Chela-Ferr Pro Effect. Klientowi zależało na dotarciu do młodych matek oraz poinformowaniu ich o unikalnych właściwościach suplementu. Wspólnie zdecydowaliśmy, że na postawione cele najlepszą odpowiedzią będą działania z zakresu content marketingu. Głównym elementem projektu został merytoryczny tekst pt. „Żelazo w diecie przyszłej mamy” stworzony w ramach reklamy natywnej.

 

Rozwiązanie

Mieliśmy pewność wysokiej jakości tekstu i odpowiedniego dopasowania go do profilu naszych użytkowników. Zależało nam, by dostarczyć czytającym przydatną wiedzę, a klientowi wymierne korzyści.

Wszyscy nasi użytkownicy poszukujący informacji o suplementacji żelazem w ciąży stykali się z subtelnie zaprezentowanym oznaczeniem marki Klienta.

Z uwagi na fakt, że wartościowy content powinien być promowany w sposób efektywnościowy, postawiliśmy na promocję w serwisach grupy Gazeta.pl dopasowanych do grupy docelowej akcji. Były to między innymi serwisy takie jak: eDziecko.pl, Zdrowie.Gazeta.pl oraz w celu zwiększenia zasięgu naszej kampanii shortbox na stronie głównej portalu Gazeta.pl. Tekst natywny promowały między innymi specjalne boxy zamieszczone w feedzie informacji redakcyjnych. Co ważne, we wszystkich zapowiedziach artykułu także umieściliśmy logotyp Chela-Ferr. Ten zabieg dodatkowo wpłynął na kojarzenie produktu klienta z naszą akcją.

Reklama natywna była również dostępna na smartfonach w lekkiej stronie serwisu eDziecko.pl.

 

 Wnioski

Stworzyliśmy wysoce merytoryczny tekst, podkreślając jednocześnie unikalne cechy Chela-Ferr Pro Effect. Warto podkreślić długotrwały efekt naszej kampanii, czyli ciągłą obecność strony z artykułem w sieci oraz jego wysoką pozycję w wynikach organicznych Google na frazy związane z dojelitowymi suplementami żelaza.