Totalizator Sportowy "Radość zwycięstwa"

28.01.2013 15:32
A A A
Zawsze jesteśmy pierwsi do wyścigu o sportowy projekt. Znamy się na rzeczy: wydajemy serwisy Sport.pl, Zczuba.pl oraz specjalne strony sportowe w ogólnopolskim wydaniu "Gazety Wyborczej". Lubią nas: profil facebookowy Sport.pl liczy aż 109 tysięcy fanów!
To za mało? Jako jedyni w Polsce od wielu lat zmieniamy styl życia Polaków na bardziej aktywny, zachęcając ich w licznych akcjach społecznych na łamach prasy do ruszenia się z kanapy.

Olimpijski zespół:
Dzięki temu LOTTO, Sponsor Generalny Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Londyn 2012, zaprosił nas do realizacji projektu „Radość zwycięstwa”. Konkurs redakcyjny, mocne wsparcie reklamowe i dodatkowe, unikalne świadczenia dla partnera - tak walczyliśmy o uwagę użytkowników.

Najmocniejsze punkty projektu? Dopasowanie komunikacji do całości działań LOTTO związanych z jego obecnością na igrzyskach oraz mocne osadzenie w gorącym kontekście olimpijskich zmagań. Postawiliśmy na szeroki zasięg w prasie i w internecie, żeby dotrzeć do osób zainteresowanych sportem.



Angażujemy kibiców

W dniach 27 lipca - 19 sierpnia przeprowadziliśmy w serwisie Londyn2012.Sport.pl konkurs fotograficzny Radość zwycięstwa. Aby wziąć udział wystarczyło przesłać zdjęcie przedstawiające w dowolny sposób, jak można się cieszyć ze wygranej.
Mistrzowsko skoncentrowana promocja redakcyjna: promowaliśmy zabawę na stronach głównych serwisów Sport.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl i Londyn2012.Sport.pl oraz na profilu redakcyjnym Sport.pl na Facebooku i w newsletterze Sport.pl.
Konkurs był promowany również reklamowo billboardami na Sport.pl oraz w trzech ogólnopolskich wydaniach "Gazety Wyborczej".

Wszystkie kreacje reklamowe LOTTO promujące zabawę zostały przygotowane
przez dział graficzny Agory. Ich layout był spójny z kreacjami redakcyjnymi konkursu.

Radość trwa
Żeby przedłużyć radość nagrodzonych i uhonorować laureatów, zwycięskie ujęcia wyróżniliśmy w albumie "Radość wygrywania". Eleganckie wydawnictwo w twardej okładce  zostało przygotowane przez dział specjalnych projektów wydawniczych Agory, a album urozmaiciły zdjęcia fotoreporterów z Agencji Gazeta.

Mistrzowie mają więcej

3 sierpnia jako ukoronowanie akcji wydaliśmy specjalny dodatek reklamowy "OLIMPIJSKIE LOTTO" w nakładzie 2000 egzemplarzy. Do jego powstania zaangażowaliśmy wszystkie siły: sesja z udziałem zgranego zespołu LOTTO została zrealizowana w profesjonalnym studiu fotograficznym Agory, a partner otrzymał pełne prawa do zdjęć. Teksty powstały wraz z udziałem merytorycznym redakcji Sport.pl, który został partnerem wydania.

W efekcie:


Piotr Rudziński,
Doradca ds. Klientów Strategicznych
Agora SA


Najważniejsze dla mnie jako osoby koordynującej projekt po stronie wydawcy jest i zawsze będzie satysfakcja Klienta po jego realizacji. Tak również można powiedzieć i w tym przypadku, gdzie wspólnie z LOTTO w bardzo krótkim czasie stworzyliśmy doskonałą akcję z perfekcyjnym dotarciem do grupy docelowej Klienta.

Agnieszka Libor,
Kierownik Zespołu PR i Komunikacji
LOTTO



"Radość wygrywania" to wielopłaszczyznowy projekt, w którym udało nam się zawrzeć działania do kilku bardzo odmiennych grup odbiorców. Np. kibiców ale także i pracowników LOTTO. Jednocześnie udało się pokazać specyfikę naszej marki czyli radość wynikającą z wygranych: tych w grach LOTTO i tych na międzynarodowych arenach sportowych podkreślając przy tym że nie było by ich bez naszych Graczy, którzy wybierając produkty LOTTO decydują o wielkości środków na rozwój polskiego sportu - podsumowuje Agnieszka Libor, kierownik Zespołu PR i Komunikacji Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. – Nie mniej ważny był wybór takich narzędzi komunikacji, które z jednej strony są bardzo atrakcyjne dla odbiorców, z drugiej zaś nie generują przesadnie wielkich budżetów. To główne powody, dla których propozycje specjalistów z Agory zyskały naszą akceptację. W trakcie realizacji projektu przekonaliśmy się też, że nasz Partner jest bardzo sprawny i od strony redakcyjnej (teksty, projekty graficzne) jak i logistycznej ( przygotowanie materiałów do druku, dystrybucja), dzięki czemu poświęciliśmy temu projektowi dokładnie tyle czasu i energii ile zaplanowaliśmy.