My name is Gazeta. Gazeta.pl

23.01.2013 11:03
A A A
Jesteśmy stworzeni do zadań specjalnych - dlatego marka Sony powierzyła nam misję zrealizowania niezwykłej promocji telefonu sony Xperia T w serwisie Gazeta.pl 007. Projekt trwający od 16 października do 15 grudnia zbiegł się z premierą "Skyfall", 23 filmu ze szpiegowskiej serii oraz z 50-leciem Bonda.

Szybkie tempo działania, zabójcze wrażenie wizualne, porywające treści i maksymalna spójność komunikacji - wszystko po to, by wzmocnić markę klienta i niestandardowo przedstawić produkt: telefon testowany przez Jamesa Bonda.

Zabójczy widok
Serce projektu biło w specjalnym, obradowanym serwisie 007.Gazeta.pl, którego partnerem zostało Sony oraz Forum Film, jako drugi, autoryzowany przez Bonda partner sekcji.
Spójny graficznie, czarno-biało-złoty branding kreatywnie nawiązywał do promocji „Skyfall”.
W centralnej części serwisu dumnie prezentował się  telefon sony Xperia T.





W tajnej służbie - dobre treści
Dobre wrażenie to za mało! Gorączka Bondmanii ogarnęła aż 5 redakcji grupy Gazeta.pl. Zespoły serwisów Technologie.Gazeta.pl, Moto.pl, Gazeta.pl Kultura, Plotek.pl oraz Lula.pl stworzyły ponad 40 szpiegowskich materiałów: artykułów, galerii i filmików. W strukturę serwisu gładko wpisały się materiały partnerów umieszczone w specjalnych sekcjach, a tajną bronią w walce o uwagę użytkowników okazał się blog Kamila M. Śmiałkowskiego.
Świat to zobaczył: na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisach współpracujących z akcją ukazało się ponad 50 zapowiedzi redakcyjnych!



Dzięki temu serwis 007.Gazeta.pl odwiedziło ponad 226 tysięcy unikalnych użytkowników, a licznik odsłon zatrzymał się powyżej 1 674 000. Raz to za mało -  jeden użytkownik wykonał średnio 7 odsłon!  

Licencja na wygrywanie
5 tygodni, 5 różnych zadań: oto mechanizm konkursu wiedzowego „Co ty wiesz o Bondzie”. Dla użytkowniczek pragnących zostać prawdziwą dziewczyną szpiega przygotowaliśmy konkurs foto „stylizacja na dziewczynę Bonda”. Duże zainteresowanie konkursami to efekt celnej promocji w zapowiedziach redakcyjnych, kampanii display i mediach społecznościowych na fanpage'ach naszych serwisów.



Doktor Display
Dobry projekt jest jak dobry szpieg: przede wszystkim skuteczny. Branding serwisu Gazeta.pl 007 i kampania display, czyli newsbuttony i linki tekstowe na stronie głównej Gazeta.pl, longbuttony w serwisach lokalnych i belka expandowana w serwisie Co Jest Grane.Gazeta.pl złożyły się na kampanię, która dotarła do ponad 5,1 miliona UU.
Nieskromnie pochwalimy się, że do sukcesu kampanii przyczynił się świeży, lekki layout ponad 20 kreacji wykonanych przez nasze studio graficzne.

Dane: Gemius Traffic, grudzień 2012, opracowanie Agora SA.


W efekcie:



http://bi.gazeta.pl/im/1/13281/m13281381,BOND.jpg