Viziriada

30.05.2012 12:45
A A A
Jak uwolnić energię młodych sportowców i wspierać ich w rozwijaniu pasji?
Jak połączyć codzienne zakupy ze szlachetną ideą?
Wraz z producentem proszku do prania Vizir stworzyliśmy szeroko rozbudowaną kampanię wizerunkową, wykorzystując pozytywne sportowe emocje i zaangażowanie młodych talentów, ich rodzin, przyjaciół, społeczności.

Coraz więcej rodziców jest świadomych, jak ważny w wychowaniu ich dzieci jest sport.
Aktywności sportowe sprzyjają prawidłowemu rozwojowi fizycznemu oraz budowaniu relacji z
rówieśnikami.
Przygotowując kampanię zastanawialiśmy się, w jaki sposób zmobilizować młodych sportowców do wzięcia udziału w rywalizacji, a ich bliskich do aktywnego wspierania pasji swoich pociech.
Zadanie nie było łatwe - akcja miała objąć swoim zasięgiem cały kraj. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie funkcjonalnego mechanizmu głosowania, odpowiadającego potrzebom sprzedażowym klienta.

Doświadczenie w organizowaniu akcji społecznych, nasze zaangażowanie oraz szerokie możliwości w zakresie rozwiązań technologicznych pozwoliły nam stworzyć platformę internetową Viziriada.pl, wypromować akcję, a następnie zaangażować w nią cała Polskę dzięki skutecznie prowadzonej komunikacji, treściom wideo oraz rozwiązaniom mobilnym i społecznościowym.


Jak to zrobiliśmy?

Viziriada.pl!
Osią akcji była specjalnie przygotowana przez nas platforma Viziriada.pl, na której drużyny mogły się rejestrować oraz wzajemnie ze sobą rywalizować. Każdy mógł zagłosować na swoją ulubioną drużynę, wysyłając SMS lub odcinając kupon z proszków do prania Vizir.
Co miesiąc zwycięskie drużyny z poszczególnych województw otrzymywały nagrody, walcząc w ogólnopolskiej rywalizacji o nagrodę główną.
W serwisie zamieszczaliśmy porady ekspertów, wskazówki dotyczące zdrowego odżywiania, wyboru odpowiedniej dyscypliny oraz aktualności dotyczące akcji.

Zbudowaliśmy społeczność Viziriady!
Ważną platformą komunikacji był fanpage Viziriady na Facebooku, na którym ludzie promowali swoje zespoły, wyrażali pozytywne emocje, a także mieli możliwość wzięcia udziału w miniquizach, zagadkach i konkursach.
Specjalna aplikacja umożliwiała użytkownikom stworzenie plakatu, za pomocą którego można było promować swoją drużynę.
Sukcesem było zaangażowanie nie tylko młodych sportowców, ale też ich rodziców - potencjalnych klientów marki Vizir.


Z kamerą u liderów!
Do akcji zaangażowaliśmy ambasadora marki Zygmunta Chajzera, który odwiedzał z kamerą zwycięskie drużyny i wręczał im nagrody. Obecność tak zaangażowanego i pozytywnie nastawionego ambasadora oraz nasze doświadczenie w tworzeniu sportowych reportaży pomogły stworzyć wiarygodny wizerunek akcji.
Relacje z wyjazdów można było oglądać na platformie Viziriada.pl.
Na podstawie wideorelacji powstała reklama telewizyjna.
Filmom towarzyszyły emocjonujące reportaże z miejsca nagrania, które zamieszczaliśmy w serwisie akcji oraz na Facebooku.

 



Solidny dobór kanałów!

Na potrzeby akcji stworzyliśmy szeroko zakrojoną wielomediową kampanię promocyjną.



Rezultaty:


 

Marta Gądek

Marta Gądek
Doradca ds. Klientów Strategicznych
Agora SA


Mały sportowiec to duże wyzwanie! Za pucharami i nagrodami stoi wysiłek wielu osób i często niełatwe warunki, ale smak sukcesu to największa wygrana. Konkursowa formuła Viziriady, w której można było wygrać sprzęt sportowy, obudziła ducha rywalizacji nie tylko
w dzieciach, ale także ich rodzinach i opiekunach.
Projekt inny niż wszystkie, lekcja angażowania w wielkim stylu!

Zadanie wykonane!


 

Zadanie wykonane!

(graf z ostatniego slajdu prezentacji)