Castorama
3 kroki do własnego M

18.04.2012 13:21
A A A
Gazeta Dom i Gazeta.pl wiosną 2011 pomagała swoim czytelnikom w podjęciu trzech najważniejszych życiowych kroków:

1. Znalezieniu mieszkania
2. Kupieniu mieszkania
3. Urządzeniu mieszkania..

..a  mieszkanie w mieszkaniu .... tu już każdy najlepiej radzi sobie sam
Partnerem głównym akcji została Castorama.

W maju 2011 wspieraliśmy naszych czytelników radami, artykułami, opiniami ekspertów.
Uruchomiliśmy specjalny serwis redakcyjny, w skład którego wchodziła część z prezentacjami ofert poszczególnych klientów.

W pierwszej części: Szukamy mieszkania - podpowiadaliśmy jak i gdzie szukać właściwej nieruchomości, porównywaliśmy oferty developerów i agencji nieruchomości.

W drugiej części: Kupujemy mieszkanie - pomagaliśmy w przygotowaniu się do zakupu i sfinansowania wymarzonego „M”. Przedstawialiśmy cały proces zakupu nieruchomości, zarówno od dewelopera, jak i z rynku wtórnego. Podpowiadaliśmy, jak sprawdzić swoją zdolność kredytową, porównywaliśmy oferty różnych banków oraz proponowaliśmy pomoc doradców.

W trzeciej części: Urządzamy się - mogliśmy wyżyć się twórczo, prezentując najciekawsze, najmodniejsze, klasyczne i nowoczesne, najbardziej szalone i najbardziej praktyczne rozwiązania aranżacyjne i budowlane.

W każdej części oferowaliśmy porady ekspertów, dawaliśmy przestrzeń do zadawania pytań i dzielenia się doświadczeniami.

Gdzie działaliśmy - Media:

W prasie:
Publikacje i reklamy:
-    w Gazecie Wyborczej na stronach krajowych  i lokalnych oraz jej dodatkach m.in.: Gazeta Dom, Gazeta Co Jest Grane, Biznes Ludzie Pieniądze
-    w bezpłatnym dzienniku Metro, dwutygodniku Domiporta Oferty Nieruchomości Warszawa i w miesięcznikach: Ładny  Dom i Cztery Kąty.

Wydaliśmy specjalny dodatek do Gazety Wyborczej "3 kroki do własnego M" poświęcony tematom związany z poszukiwaniem i kupnem nieruchomości. Tematy artykułów w dodatku powiązane były z informacjami zamieszczonymi w serwisie internetowym 3 kroki do własnego M.


W internecie:
- kampania na stronie głównej portalu Gazeta.pl oraz  na serwisach GazetaDom.pl, Domosfera.pl, Bryla.pl, CzteryKaty, Gazeta.pl Wiadomosci, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Sport.pl, Kobieta.Gazeta.pl
- kampania na serwisach partnerskich m.in. Domiporta.pl i Kupsprzedaj.pl
- maillingi do ok. 243,8 tys. Odbiorców w grupy docelowej
- informacja/reklama w newsletterach wysłanych  do użytkowników serwisów grupy Gazeta.pl
- kampania w Google.pl: reklamy tekstowe oraz graficzne, linkujące do serwisu specjalnego
- kampania AdTailly, Payper


Rezultaty:

Dane o serwisie:

20 Partnerów akcji*
ponad 140 000 wizyt,**
ponad 125 000 unikalnych użytkowników,**
ponad 293 000 odsłon.**

Promocja w Gazecie Wyborczej:
80 emisji, ponad 720 modułów reklam*

Promocja na stronach Gazeta.pl i stronach Partnerów
:
ponad 4,5 mln emisji w internecie,*
ponad 64 mln odsłon w Google i 8 newsletterów*

*Dane własne Wydawcy Agora SA
**Gemius Traffic, okres 2-22.05. 2011

 

Rezultaty: