Case study

Żywiec Męskie Granie 2017

Razem z Żywcem ruszyliśmy w muzyczną trasę po Polsce. Odwiedziliśmy wspólnie 7 największych miast m.in. Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę, docierając naszymi kanałami do fanów niepokornego grania.

Publikacje redakcyjne
Angażując redakcje specjalizujące się w różnych dziedzinach – Kultura.gazeta.pl, Next.gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Metrowarszawa.gazeta.pl, Cojestgrane24.pl, podeszliśmy szeroko do tematu Męskiego Grania. Redakcja Kultura.gazeta.pl przeprowadziła wywiady z gwiazdami trasy – m.in. Kortezem, Krzysztofem Zalewskim i Piotrem Roguckim. Next.gazeta.pl skupiło się na nowinkach technologicznych związanych z muzyką, a redakcja Cojestgrane24 w swoim papierowym wydaniu przedstawiała m.in. najważniejsze punkty koncertów w danym mieście.

Wsparcie PRowe
Wspieraliśmy także PRowo działania organizatorów, informując o składzie Orkiestry Męskiego Grania i kolejnych artystach występujących na trasie. Na naszych serwisach pojawił się również stream w momencie premiery singla, a także transmisje koncertów w trakcie trwania festiwalu. Na kanałach społecznościowych prowadziliśmy aktywną komunikację z fanami, skutecznie podtrzymując ich zainteresowanie wydarzeniem i zaangażowanie.

5 miesięcy działań
3 mln wizyt
5 redakcji
21 21 publikacji PR

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail