Case study

Wszystko, co ważne Škoda 4×4

Nasz projekt był odpowiedzią na zapotrzebowanie marki Škoda, które dotyczyło silnej i oryginalnej komunikacji dotyczącej serii samochodów z napędem 4×4. W tym celu stworzyliśmy wyjątkowy multiserwis wszystkocowazne4x4.gazeta.pl, który miał inspirować czytelników do odpowiedzenia na pytanie, co jest dla nich ważne. Nasz przekaz skierowaliśmy głównie do osób ceniących wolność, stawiających na indywidualny styl życia, poszukujących inspiracji do realizacji swoich marzeń i pasji. Oryginalna sekcja miała również przyciągnąć uwagę ludzi szukających nieoczywistych miejsc do spędzania wolnego czasu i sprawdzonego partnera, który pozwoli bezpiecznie dotrzeć do celu.

Do projektu zaangażowaliśmy wiodące redakcje z portfolio Gazeta.pl: moto.pl, sport.pl, weekend.gazeta.pl, podroze.gazeta.pl i kobieta.gazeta.pl, które zapewniły nam rzetelne artykuły skierowane do osób zainteresowanych motoryzacją, podróżami, designem, tematyką lifestylową i sportem. Wykorzystując niestandardowe narzędzia content marketingowe zaprezentowaliśmy markę Škoda w kontekście sprawdzonego partnera.

Multiserwis podzieliliśmy na trzy obszary tematyczne: wolność, bezpieczeństwo i sprawdzony partner, które miały oddać charakter marki. Łączył wartość merytoryczną z jakościowymi zdjęciami oraz interaktywnymi grafikami. Przyciągnął uwagę czytelników, wywołał emocje, stworzył atmosferę oddającą charakter marki i przybliżył przeznaczenie produkowanych wersji modeli.

Wyjątkowym elementem, który wywołał zainteresowanie odbiorców był materiał filmowy z udziałem wybitnego ultramaratończyka i ratownika GOPR Piotra Hercoga, który opowiedział o swojej pasji. Nasz bohater dąży do wytyczenia nowej polskiej drogi na Biegun Południowy przez góry Antarktydy i udowadnia, że niemożliwe nie istnieje. Przedstawiliśmy jego historię i daliśmy dowody na to, że siła marzeń motywuje najbardziej. Dodatkowo zrealizowaliśmy wideorecenzję samochodu Skoda Karoq Scout i starcie charakterów, w którym „na warsztat” wzięliśmy Skodę Kodiaq RS i dwóch redaktorów Moto.pl.

ONE DAY SPECIAL
Kampanię uzupełniliśmy Partnerstwem marki Škoda nad wydarzeniem Dzień Bezpieczeństwa, które przez 24h było obecne w specjalnym, prestiżowym obszarze na stronie głównej Gazeta.pl.

Łącznie w ramach projektu opublikowaliśmy 17 artykułów i 3 materiały wideo. Projekt „Wszystko, co ważne 4×4” stał się połączeniem trzech wartości takich jak: wolność, bezpieczeństwo i sprawdzony partner. W pełni wyraził charakter marki Škoda i przybliżył przeznaczenie produkowanych wersji modeli samochodów 4×4. Interaktywny serwis i inspirujące treści przyciągnęły uwagę odbiorców, dla których ważna jest pasja, spełnianie marzeń oraz wyrażanie siebie. Udowodniliśmy, że auta Škoda z napędem na cztery koła mogą ułatwić dotarcie do wyznaczonego celu.

17 publikacji
3 dedykowane wideo
111 % realizacji celu UU
150 150 % realizacji celu emisji wideo

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail