Case study

Proste zasady Getin Bank

Pieniądze to nie wszystko, jednak trudno bez nich żyć, a często jeszcze trudniej jest nimi zarządzać. Dlatego wspólnie z Parterem – Getin Bankiem – stworzyliśmy serwis, który łączył w sobie ekspercką wiedzę naszego Partnera z zakresu bankowości i oszczędzania, oraz nasze doświadczenie z zakresu potrzeb użytkowników.

Serwis Prostezasady.gazeta.pl poszerzał wiedzę z zakresu finansów i bankowości, dzięki której użytkownicy poczuli swobodę poruszania się w świecie pieniędzy oraz satysfakcję z osiągania swoich finansowych celów, która realnie wpływa na poczucie życiowej stabilności.

Przez rok współpracy rozwijaliśmy serwis i edukowaliśmy naszych użytkowników publikując artykuły dotyczące oszczędzania, zarządzania domowym budżetem oraz materiały z najważniejszymi informacjami na temat bankowości internetowej. Zachęciliśmy również do wzięcia udziału w psychoteście na temat stylów oszczędzania, a w ramach quizu użytkownicy mogli zweryfikować swoją wiedzę na temat pieniędzy, zawartą w znanych powiedzeniach.

Nasi użytkownicy mogli obejrzeć również dwa materiały wideo przybliżające proste zasady oszczędzania – wywiad z przedstawicielem banku oraz test aplikacji mobilnej.

Na naszych portalach w ramach dodatkowych działań Partnerstwa Weekendu oraz OnTime promowaliśmy również materiały przybliżające użytkownikom proste zasady zarządzania finansami.

Materiały będące elementami projektu, oraz dodatkowe działania, które pojawiały się w trakcie trwania współpracy, promowaliśmy na stronie głównej Gazeta.pl oraz na stronach głównych zaangażowanych serwisów – Gazeta.pl, Next.gazeta.pl, eDziecko.gazeta.pl, Kobieta.gazeta.pl oraz Podroze.gazeta.pl.

102 % realizacji celu
4 redakcje
43 teksty
2 2 wideo

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail