Case study

Ojcowieicorki.Gazeta.pl

Zainspirowani tym, jak ważny dla polskiej kultury był serial „Odwróceni”, przy współpracy z partnerem – marką TVN – stworzyliśmy dedykowany serwis, który korespondował z fabułą oraz tematyką „Odwróconych 2. Ojcowie i córki”.

W ramach akcji opublikowaliśmy dziewięć materiałów redakcyjnych, poszerzających wiedzę na temat serialu, a także dwa quizy tematyczne, w których sprawdziliśmy wiedzę o kulisach pracy polskiej policji. Powyższe elementy zostały umieszczone w interaktywnym serwisie, powiązanym tematycznie z serialem.

W dziewięciu materiałach, przygotowanych przez trzy redakcje Gazeta.pl – Kobieta.gazeta.pl, Kultura.gazeta.pl oraz Weekend.gazeta.pl – przybliżyliśmy kulisy mafijnych porachunków, trudnych relacji ojców i córek, a dzięki rozmowom z twórcami serialu oraz z aktorami grającymi role głównych postaci, zapoznaliśmy naszych użytkowników ze szczegółami nowego sezonu „Odwróconych”.

Przepytaliśmy naszych czytelników m.in. z zakresu władzy wykonawczej, ustawodawczej oraz najważniejszych przepisów prawa, a następnie zweryfikowaliśmy, czy rozumieją takie zagadnienia, jak „Atrakcyjna Małgorzata”, „podaj blachy” czy „wejść na rympał”. Sprawdź swoją wiedzę TUTAJ i TUTAJ

Podtrzymywaliśmy zainteresowanie serialem również w ramach dodatkowych działań – trzech Dniówek zamieszczonych na stronie głównej Gazeta.pl oraz materiału PR-owego na serwisie Kultura.gazeta.pl. Dodatkowo nasi dziennikarze zapewnili medialny buzz wokół „Odwróconych 2”, przeprowadzając wywiad z Mirosławem Zbrojewiczem, grającym jedną z głównych ról w serialu.

104 procent realizacji celu UU
9 materiałów redakcyjnych
3 redakcje
2 2 quizy

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail