Case study

IKEA #poswojemu

Przez trzy miesiące promowaliśmy wydarzenie Klienta Kuchnia Spotkań oraz wspieraliśmy  strategię marki #poswojemu

Sekcja specjalna

W ramach projektu stworzyliśmy dedykowaną sekcję specjalną #poswojemu, na której regularnie są zamieszczaliśmy artykuły redakcyjne, dedykowane hapsy, przeprowadziliśmy 2 konkursy, zamieściliśmy dział z relacją z warsztatów i powstałymi na nich video oraz przygotowaliśmy okazałą strefę Partnera IKEA.

Każdy materiał redakcyjny otrzymał bardzo szeroką promocję prowadzoną na: Stronie głównej serwisów: Ugotuj.to, Gazeta.pl  (w obszarach: styl życia, nie przegap) Fanpage’u i newsletterze: Ugotuj.to, Kobieta.Gazeta.pl

Konkurs

Kampanię dla Kuchni Spotkań IKEA rozpoczęliśmy od konkursu: Jak radzisz sobie z wizytą niespodziewanych gości? Nagrodą był udział w warsztatach ‘kulinarnych’, których celem było nagranie własnego video a’la haps.

Na potrzeby promocji konkursu został nagrany film (kliknij) w formie animacji poklatkowej. Promocja konkursu była prowadzona wielokanałowo:  Strona główna serwisów Gazeta.pl, Ugotuj.to Newsletter :Ugotuj.to Fanpage: Haps.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl  Instagram : Haps.pl

Jeszcze tuż przed świętami przeprowadziliśmy drugi konkurs: Świąteczne klasyki #poswojemu” – podaj swój wyjątkowy, świąteczny przepis. Nagrodami były 3 karty podarunkowe oraz 3 zestawy akcesoriów IKEA.

 

Warsztaty

Podczas trwania akcji zespół redakcji „Haps” zorganizował w Kuchni Spotkań IKEA  warsztaty dla 60 osób. W efekcie czego powstało  16 autorskich odcinków a’la Haps. Wszystkie były wysyłane do uczestników z Kuchni Spotkań IKEA, a dodatkowo zostały zamieszczone w sekcji specjalnej #poswojemu w dziale warsztaty.

W trakcie warsztatów nagrywaliśmy materiał do making ofu z tego wydarzenia, udało nam się nagrać ciekawe wypowiedzi uczestników. Materiał został opublikowany w sekcji specjalnej #poswojemu, na fanpage’u i serwisie Ugotuj.to  Zobacz!

Haps

W ramach projektu zrealizowaliśmy 10 hapsów publikowanych co środę. By nadać jeszcze bardziej IKEAowy charakter materiałom, każdy odcinek hapsa został dodatkowo wzbogacony scenką nagraną w Kuchni Spotkań IKEA.

 

Każdy haps otrzymał bardzo szeroką promocję prowadzoną na: Stronie głównej serwisów: Haps.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl (w obszarach: wideo, styl życia, nie przegap) Fanpage’ach: Haps.pl oraz Ugotuj.to Dodatkowo każde wideo zostało zamieszczone w sekcji specjalnej #poswojemu

180% zamierzonego celu
270% celu!
2 konkursy
cykl cykl wideo

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail