Case study

Barbie „Bądź kim chcesz”

Zainspirowani wyjątkową akcją „Dream Gap” marki Barbie, przeprowadziliśmy dedykowany dla klienta projekt specjalny. Naszym zadaniem było zachęcanie mam i wszystkich dorosłych kobiet do wspierania małych dziewczynek w realizacji ich marzeń oraz w rozwoju ich możliwości.

Wspólnie z naszymi największymi serwisami lifestylowymi i marką Barbie stworzyliśmy specjalny serwis dedykowany pod nazwą „Bądź kim chcesz” w domenie Gazeta.pl.

W ramach współpracy przygotowaliśmy 12 merytorycznych, jakościowych artykułów. Większość dotyczyła tego jak motywować małe dziewczynki do działania i realizacji swoich marzeń. Pisaliśmy o tym jak przełamywać stereotypy dotyczące płci w przypadku dzieci. Udowodniliśmy, że pasje dziewczynek nie muszą ograniczać się tylko do tych kojarzonych z ich rolą społeczną.
Edukowaliśmy rodziców w zakresie rozmów z dziećmi. Podpowiedzieliśmy, które talenty dzieci rozwijać i w jaki sposób oraz czego unikać, by nie obniżać motywacji w dążeniu do celu. Stworzyliśmy pozytywną aurę wokół marzeń dziewczynek, tak by o nie zadbać i edukować mamy w tym zakresie. Czytelnicy zapoznali się również z niezwykle popularnym spotem reklamowym „Dream Gap”.

12 artykułów
1 niezwykły spot
105 % zrealizowanego celu UU
2 2 redakcje

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

+48 507 095 090

Iwona Lewandowska

Sekretariat Biura Reklamy

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail